Szkoła Podstawowa nr 21 _ Przedszkole nr 24 w Zielonej Górze

Wydarzenia w ZE3

51887584_303159930339063_7669223719771832320_n 51290678_831015317247850_214719781792645120_n 50903758_1175963345903596_7608317664720584704_n 51928018_1156830591145269_2187942866993545216_n 51877469_345359956304458_5289123693832699904_n 51718677_320000935288743_271673814096543744_n 51709398_2580095215340634_6799469335975821312_n 51573080_401856337236387_8938496064520978432_n 51475122_2400584196839108_6632495047755431936_n 51415470_1018504128349250_3130858264875499520_n 51304323_1153824034794263_2498671815145029632_n 51265907_1011763945700399_4330608575299715072_n

“PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ”

Zespół Edukacyjny Nr 3 w Zielonej Górze wraz z Miejskim Zakładem Komunikacji w Zielonej Górze zapraszają do udziału w kampanii społecznej „Podróże z książką”. Celem akcji jest propagowanie mody na czytanie książek wśród pasażerów w różnym przedziale wiekowym, podczas codziennej drogi do pracy czy szkoły. Kampania rozpoczęła się już we wrześniu br. i będzie cyklicznie powtarzana do czerwca 2019 r. Podarowane przez Państwa książki będą rozłożone na siedzeniach w autobusach w wyznaczonych liniach. Książki będą oznaczone specjalnym stemplem, dedykowanym kampanii. Pasażerowie będą mogli poczytać, wykorzystując wolny czas w trakcie przejazdu lub zabrać książkę do domu. Po przeczytaniu książki należy pozostawić w dowolnym autobusie MZK lub w punktach sprzedaży biletów przy ul. Bema lub ul. Kupieckiej. Prosimy osoby chcące wesprzeć kampanię i mające w domu przeczytane albo niepotrzebne książki, o przyniesienie i pozostawienie ich w autobusach, w punktach sprzedaży biletów lub w bibliotece szkolnej, w sali 107 i na półce przed świetlicą w Zespole Edukacyjnym nr 3, ul. os. Pomorskie 13.
Osoby koordynujące akcję:
Wioletta Wilińska, Jolanta Stachurska i Danuta Piwońska.

Certyfikaty





Psycholog-Pedagog MP

Psycholog przedszkolny:  Małgorzata Kałagate

Dzień dobry

W pracy w Miejskim Przedszkolu nr 24, im. Wesołej Żyrafy realizuję dwa podstawowe cele.

  1. Wspieram dzieci we wszechstronnym rozwoju w oparciu o ich indywidualny potencjał.
  2. Współpracuję z rodzicami i nauczycielami w realizacji procesu wychowawczego, który wspiera wszechstronny rozwój każdego dziecka.

Powyższe cele realizuję przez diagnozę, zajęcia z dziećmi i psychoedukację.

1.Diagnoza jest oparta o:

  • obserwację dziecka w relacjach z dziećmi i osobami dorosłymi, w trakcie zorganizowanych zajęć i zabawy dowolnej;
  • rozpoznanie aktualnego funkcjonowania poznawczego (realizacja określonych zadań);
  • informacje uzyskane od rodziców i nauczycieli oraz wynikających z badań prowadzonych w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej lub przez innych specjalistów (neurolog, psychiatra dziecięcy, pedagog terapeuta).
  1. Wspieram dzieci głównie w społecznym i emocjonalnym rozwoju prowadząc:
  • zajęcia indywidualne (np. w sytuacjach kryzysowych, gdy jest zaburzone poczucie bezpieczeństwa, sprawstwa);
  • zajęcia w małych grupach (np. nad relacjami w grupie rówieśniczej, trening relaksacyjny);
  • w grupie rówieśniczej (np. trening umiejętności społecznych, zajęcia doskonalące procesy poznawcze).
  1. Współpracuję z rodzicami i nauczycielami:
  • w doskonaleniu umiejętności wychowawczych, w oparciu o dialog uwzględniający wiedzę i doświadczenie wszystkich stron, uczestniczących w procesie wspierającym rozwój dzieci;
  • wraz z innymi pedagogami dzielę się swoją wiedzą w zakładce ABC Rodzica.
  1. Dodatkowo:
  • koordynuję w MP 24 działania w ramach programu Chrońmy Dzieci oraz Szkół Stowarzyszonych UNESCO;
  • propaguję czytelnictwo wśród najmłodszych organizując czytanie bajek przez starsze dzieci i młodzież.

Serdecznie zapraszam wszystkie osoby zainteresowane do współpracy 🙂

Plan lekcji


Plan lekcji ważny od 28-01-2019 r.
Szkoła Podstawowa

Sukcesy uczniów

Dzwonki

1    8.00-8.45

2    8.55-9.40

3    9.50-10.35

4    10.45-11.30

5    11.45-12.30

6    12.45-13.30

7    13.40-14.25

8    14.35-15.20