Zajęcia wyrównawcze są propozycją skierowaną do uczniów mających problemy z opanowaniem umiejętności przewidzianych w podstawie programowej, a szczególnie do uczniów ze specyficznymi trudnościami, np. dysleksją, dysgrafią czy dyskalkulią. Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest stwarzanie możliwości wszechstronnego rozwoju uczniom z trudnościami na miarę ich możliwości w tym:
– umożliwienie uczniom opanowanie i doskonalenie podstawowych umiejętności czytania, pisania, liczenia, rozwiązywania zadań z treścią,
– wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach będących przyczyną trudności szkolnych,
– przezwyciężanie skutków niepowodzeń szkolnych tj. trudności w czytaniu , pisaniu, liczeniu, rozwiązywaniu zadań z treścią.
ZAPRASZAMY
Zajęcia wyrównawcze |
||||
1. |
Arleta Konieczna |
Zajęcia wyrównawcze dla uczniów klasy 2c |
Piątek
|
3 osoby |
2. |
Anna Tajsner |
Zajęcia emocjonalno-społeczne dla uczniówklasy 2c |
Wtorek |
według potrzeb |
3. |
Magdalena Kozłowska |
Zajęcia wyrównawcze |
Poniedziałek |
2 osoby |
4. |
Natalia Piskorz |
Zajęcia wyrównawcze |
Środa |
6-8 osób |
5. |
Magdalena Izowit |
Zajęcia wyrównawcze |
Czwartek |
3 osoby |
6. |
Małgorzata Pieniążek |
Zajęcia wyrównawcze |
Środa
|
10-16 osób |
7. |
Anna Kucharczyk |
Zajęcia wyrównawcze |
Czwartek |
według potrzeb |
8. |
Alicja Augustyniak |
Zajęcia wyrównawcze |
Wtorek |
4 osoby |
9. |
Alicja Augustyniak |
Zajęcia wyrównawcze |
Wtorek |
4 osoby |
10. |
Izabela Staszczak |
Zajęcia wyrównawcze |
Wtorek |
8 osób |
|
|
Zajęcia wyrównawcze |
Środa |
6 osób |
|
|
Zajęcia wyrównawcze 5a, c, d |
Wtorek |
według potrzeb |
11. |
Małgorzata Druszcz |
Zajęcia wyrównawcze
|
Wtorek |
według |
|
|
Zajęcia wyrównawcze
|
Środa 14:45-15:30 |
według
|