Wpłaty za obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 21
STYCZEŃ 2025 r.
Koszt obiadu liczony jest od 07.01.2025 r. do 17.01.2025 r. – 9 dni żywienia
Cena obiadu za ten okres 54,00 zł (9 dni x 6,00 zł)
Dzieci klas 1-3 korzystające ze świetlicy szkolnej w dniach 02.01.2025 i 03.01.2025 r. dodatkowo wpłacają 2 x 6 zł (po 6 zł za każdy dzień).
Wpłaty prosimy dokonywać na konto Zespołu Edukacyjnego nr 3 do 28 grudnia 2024 r., z góry za ten okres.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie będzie skutkować niewpuszczeniem dziecka na obiad.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem korzystania z posiłków i pobierania opłat za wydawanie posiłków w Zespole Edukacyjnym nr 3 (na dole strony).
Szanowni Państwo
informujemy, że w przypadku gdy dziecko miało odpisy za obiady, to należy odliczyć tę kwotę od bieżącej wpłaty, a różnicę wpłacić na konto szkoły, zgodnie z harmonogramem opłat w danym miesiącu.
Nr konta: 15 1020 5402 0000 0102 0242 8621
Prosimy o kontakt telefoniczny z intendentem szkoły (tel. 699 902 711) lub na e-mail intendent.kaczmarek@wp.pl w sprawie nadpłaty/niedopłaty za poprzednie miesiące.
Proszę dokonywać wpłat według zasad wywieszonych na tablicy ogłoszeń przy stołówce oraz na stronie internetowej szkoły. O wszelkich trudnościach dotyczących wpłaty prosimy o informację telefoniczną do intendenta szkoły (tel. 699902711) lub na e-mail intendent.kaczmarek@wp.pl
Przykład opisu tytułu wpłaty:
Imię i nazwisko dziecka
Klasa…
Opłata za obiad
Wyszczególnione daty dni odpisów
Intendent szkolny
Ewa Kaczmarek
tel. 699 902 711
email: intendent.kaczmarek@wp.pl
Zasady dokonywania wpłat za obiad:
Wpłatę na obiad należy dokonać do 28 dnia każdego miesiąca za cały miesiąc z góry.
W przypadku choroby dziecka odpisy należy zgłaszać do godziny 8:00 w dniu, w którym występuje nieobecność dziecka do intendenta. Na przykład 10 września dziecko idzie do lekarza i tego samego dnia należy zgłosić informację do intendenta do godziny 08.00 telefonicznie.
W przypadku planowanej nieobecności dziecka w szkole, odpis należy zrobić dzień wcześniej do godziny 14.00.
Zgłoszone nieobecności ucznia będzie można uwzględnić dokonując wpłaty w następnym miesiącu po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z intendentem – informacja o wielkości kwoty do odliczenia.
Informacje o korzystaniu dziecka z obiadów ze szkolnej stołówki należy dostarczyć wyłącznie intendentowi p. Ewie Kaczmarek.
W przypadku chęci wypisania dziecka z obiadów należy zgłosić ten fakt telefonicznie lub osobiście do intendenta szkoły do końca miesiąca poprzedzającego wypis.
Regulamin korzystania z posiłków i pobierania opłat za wydawanie posiłków w Zespole Edukacyjnym nr 3
Regulamin przyznawania uczniom dofinansowania obiadów