Obiady w Szkole Podstawowej nr 21

Wpłaty za obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 21    
WRZESIEŃ 2024 r.
Koszt obiadu liczony jest od 09 września 2024 r. do 30 września 2024 r. – 16 dni żywienia 
Cena obiadu za ten okres 96,00 zł (16 dni x 6,00 zł)

Wpłaty prosimy dokonywać na konto Zespołu Edukacyjnego nr 3 do 02 września 2024 r., z góry za ten okres. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie będzie skutkować niewpuszczeniem dziecka na obiad. Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem korzystania z posiłków i pobierania opłat za wydawanie posiłków w Zespole Edukacyjnym nr 3 (na dole strony). Szanowni Państwo informujemy, że w przypadku gdy dziecko miało odpisy za obiady, to należy odliczyć tę kwotę od bieżącej wpłaty, a różnicę wpłacić na konto szkoły, zgodnie z harmonogramem opłat w danym miesiącu. 


Nr konta: 15 1020 5402 0000 0102 0242 8621

Prosimy o kontakt  telefoniczny  z  intendentem  szkoły (tel. 699 902 711) lub na e-mail intendent.kaczmarek@wp.pl w sprawie nadpłaty/niedopłaty  za poprzednie miesiące.

Proszę dokonywać wpłat według zasad wywieszonych na tablicy ogłoszeń przy stołówce oraz na stronie internetowej szkoły. O wszelkich trudnościach  dotyczących wpłaty prosimy o informację telefoniczną  do intendenta  szkoły (tel. 699902711) lub na e-mail intendent.kaczmarek@wp.pl

Przykład opisu tytułu wpłaty: Imię i nazwisko dziecka Klasa… Opłata za obiad Wyszczególnione daty dni odpisów

Intendent szkolny Ewa Kaczmarek tel. 699 902 711 email: intendent.kaczmarek@wp.pl 

Zasady dokonywania wpłat za obiad:

Wpłatę na obiad należy dokonać do 28 dnia każdego miesiąca za cały miesiąc z góry. W przypadku choroby dziecka odpisy należy zgłaszać do godziny 8:00 w dniu, w którym występuje nieobecność dziecka do intendenta.  Na przykład 10 września dziecko idzie do lekarza i tego samego dnia należy zgłosić informację do intendenta do godziny 08.00 telefonicznie. W przypadku planowanej nieobecności dziecka w szkole, odpis należy zrobić dzień wcześniej do godziny 14.00. Zgłoszone nieobecności ucznia będzie można uwzględnić dokonując wpłaty w następnym miesiącu po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z intendentem – informacja o wielkości kwoty do odliczenia. Informacje o korzystaniu dziecka z obiadów ze szkolnej stołówki należy dostarczyć wyłącznie intendentowi p. Ewie Kaczmarek.

W przypadku chęci wypisania dziecka z obiadów należy zgłosić ten fakt telefonicznie lub osobiście do intendenta szkoły do końca miesiąca poprzedzającego wypis. Regulamin korzystania z posiłków i pobierania opłat za wydawanie posiłków w Zespole Edukacyjnym nr 3 Regulamin przyznawania uczniom dofinansowania obiadów

Categories: Ogłoszenia